کارپوشه تحت وب نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه با بیش از ۵ سال عمر فراز و نشیب های زیادی را در بازار نرم افزاری کشور تجربه کرده و هم اکنون به یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی و حیاتی برای شرکت های کوچک و متوسط تبدیل شده است. از آنجا که استفاده از سیستم اتوماسیون اداری نگاه بسیار فراگیر شده است و مدیران و کاربران شرکت ها خارج از سازمان نیز نیاز به استفاده از نرم افزار در بستر اینترنت داشتند در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار توانستیم تا ارتباطی امن در بستر اینترنت برای این محصول ایجاد نماییم. در این بازه زمانی کاربران ما جهت استفاده برون سازمانی از نرم افزار می بایست مجموعه را برروی سیستم عامل (ویندوز) نصب و سپس از طریق آی پی استاتیک یا سایر روشهای ارتباطی به سرور نرم افزار متصل و از خدمات اتوماسیون اداری نگاه بهره مند می شدند که این موضوع برای کاربران ما بسیار کاربردی و خوشایند بوده و توانسته است علیرغم ایجاد محیط دور کاری برای پرسنل ، ارتباط آنلاین بین شعب مختلف یک شرکت (دفتر های استانی،کارخانه و دفتر و …) را فراهم نماید.

با این وجود اجرای نرم افزار بر روی تلفن همراه ، تبلت و هر پلتفرمی بجز ویندوز برای کاربران ما ممکن نبود و از این رو اگر مدیر یا پرسنل شرکت درخلال یک جلسه نیاز به فایل ، نامه و یا گزارشی داشتند عملا دسترسی ساده ای به سیستم اتوماسیون اداری شرکت برایشان فراهم نبود.

حال ما بر آن شدیم تا با ارائه کارپوشه تحت وب نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه بخش مهمی از فرآیند های کاری نرم افزار را بصورت تحت وب آماده ارائه به مشتریان ارزشمند این مجموعه کنیم.

امید است پس از تست های کیفی و امنیتی اولین نسخه از کارپوشه تحت وب نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه طی مهرماه سال جاری آماده بهره برداری مشتریانمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =